lørdag 6. desember 2008

Refleksjon over modul 4, og hele kurset.


Igjen en svært lærerik modul, og jeg har lært mye.  Denne gangen savnet jeg mer fagstoff, spesielt for å løse oppgave 3. Jeg synes den teoretiske og praktiske delen ikke var så nært knyttet opp til hverandre som ved de tre første modulene.

Det ser ut som at mange har valgt å ikke gjøre modul 4. Dette førte til at man hadde få å diskutere og rådføre seg med. Gjennom de tre første modulene var dette en god kilde til læring. 
Jg synes det skulle være obligatorisk å gjøre alle øvingene, selv om kravet er å bestå 3 av 4 øvinger.

Jeg skulle ønske litt snarere tilbakemelding på øvingene. Tilbakemeldinger gir en pekepinn på hva man evt kan endre på eller fortsette med til arbeidet med neste øving. 

Det frister til gjentagelse å ta et nettstudie innenfor dette feltet. En engasjert faglærer og engasjerte medstudenter gjorde studiet svært interessant.

Takk for meg!

Ingen kommentarer: