mandag 19. april 2010

Refleksjoner -første samling

Alltid spennende å være på kurs. Det var ikke så mye nytt for meg på denne samlingen, men det var allikevel nyttig å prøve seg mer i de ulike programmene. Jeg blogger (noe tidvis) aktivt med elevene på ungdomstrinnet. Det er mye bra der, så jeg anbefaler dere å ta en titt på hvordan vi bruker blogg. Jeg ser også frem til å høre andres erfaringer og kanskje få noen nye gode tips som jeg kan ta med tilbake til min skole.
Det som jeg har prøvd ut sammen med klassen mellom disse to første samlingene er wiki. Valgte tema "Norsk litteraturhistorie 1900-1980". Her er det forbedringspotensiale i den "tekniske" bruken, og håper å kunne få noen råd om hvordan jeg kan endre den.
Elevene likte arbeidsmetoden veldig godt. Her er linken: http://kjerringoylitteratur.wikispaces.com/

Ingen kommentarer: